План роботи
методичного
об’єднання
вчителів
природничо-оздоровчого циклу
на
2020-2021 навчальний рік
Тематика і форми
проведення засідань ШМО.на 2019-2020 н.р.
Засідання
№ 1.
Серпень
Інструктивно-методична нарада
Тема: Про підсумки
роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2018-2019 н.р. та перспективи
діяльності на 2019-2020 н.р.
Мета: Проаналізувати стан викладання дисциплін природничо-математичного
циклу в 2018- 2019 н.р. та визначити
пріоритетні напрямки в роботі МО у поточному навчальному році
№
|
Питання для обговорення
|
Форма проведення
|
Відповідальний
|
Організаційні
питання
|
|||
1
|
Затвердження
плану роботи МО на 2019-2020 н.р., завдань МО на 2019-2020 н.р.
|
Обговорення
|
Борисова Н.А. Члени МО
|
2
|
Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення у закладах
загальної середньої освіти навчальних предметів у 2019/2020
навчальному році.
|
Обговорення
|
Члени МО
|
3
|
Нормативно – правова база організації навчально – виховного процесу у
2019-2020 н.р..
|
Інформація
|
Заступник директора з НВР
Гомон Я.С..
|
4
|
Про наслідки
ЗНО з біології, геогафії,
хімії за 2018-2019 навчальний рік.
|
Інформація
|
Гомон Я.С.
|
6
|
Підготовка і проведення І етапу предметних
олімпіад, конкурсах «Геліантус»,
«Колосок», «МАН-Юніор»
|
Інформація
|
Жандарова Л.Б.
Борисова Н.А.
|
Методичні питання
|
|||
1
|
Впровадження методичних розробок щодо соціалізації учнів у викладанні
навчальних предметів
|
Обговорення
|
Члени МО
|
2
|
Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня. Особливості
викладання навчальних предметів в 5 класі
|
виступ
|
Тверда І.Л.
|
3
|
Підготовка до моніторингового аналізу успішності з профільних предметів хімії та біології на початок навчального року.
|
виступ
|
Гомон Я.С.
|
Завдання членам
МО
1. Опрацювання нормативних
документів:
- програм та
основних вимог до викладання предметів природничо-оздоровчого циклу;
- критеріїв
оцінювання підсумкового та тематичного контролю навчальних досягнень учнів;
- вимог до
ведення шкільної документації.
2. Складання і затвердження
календарно-тематичних планів
3. Підготовка і проведення
шкільних олімпіад з дисциплін природничо- оздоровчого циклу
4. Складання планів роботи з
обдарованими та слабо встигаючими учнями
5. Підготовка учнів до районних
олімпіад з навчальних дисциплін
6. Поновлення правил ТБ в
кабінетах з підвищеним рівнем небезпеки
7. Підготувати матеріали для
проведення шкільних олімпіад з предметів
|
Засідання № 2
Жовтень
Засідання
круглого столу
Тема: Ефективність роботи
вчителів природничо- оздоровчого циклу для забезпечення соціалізації
особистості в громадському суспільстві.
Мета: Проаналізувати
результати діагностичних контрольних робіт з хімії, біології,, визначити шляхи
удосконалення викладання предметів природничо- оздоровчого циклу.
№п/п
|
Питання для
обговорення
|
Форма проведення
|
Відповідальний
|
Організаційні питання
|
|||
1
|
Поелементний аналіз
проведених діагностичних контрольних робіт
з біології та хїімії в 11 класі
|
Інформація
|
Борисова Н.А.
|
2
|
Обговорення та затвердження
завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-оздоровчого циклу
|
Обговорення
|
Члени МО
|
3
|
Обговорення плану проведення предметних тижнів
|
Обговорення
|
Члени МО
|
Методичні питання
|
|||
1
|
Використання міжпредметних
зв’язків під час вивчення предметів природничо-оздоровчого циклу для забезпечення соціалізації учнів
|
Доповідь
|
Голуб І.І.
|
2
|
Педагогічна компетентність сучасного вчителя в умовах соціалізації учнів
|
Обмін досвідом
|
Васильєва Т.А.
|
3
|
Система
роботи над помилками як одна з основних форм
подолання
прогалин у знаннях і вміннях учнів
|
Виступ
|
Жандарова Л.Б.
|
Завдання
членам МО
1. Провести І етапі учнівських
олімпіад з базових дисциплін.
2. Взяти участь у ІІ етапі
учнівських олімпіад з базових дисциплін.
3. Взаємовідвідування уроків
згідно плану.
4. Розвивати на уроках творчі
здібності учнів з метою їх успішної соціалізації
5. Працювати з учнями, які мають
початковий рівень знань для їх соціалізації в суспільстві.
6. Підготувати інформацію про
навчальні досягнення учнів за І семестр
|
Засідання № 3
Січень.
Педагогічні
обговорення
Тема: Становлення особистості учня – важливий компонент уроків природничо-математичного циклу Мета:
детально ознайомитись з різними технологіями навчання на уроках
природничо-оздоровчого циклу, розглянути можливості використання, оцінити
значення
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
|||
Організаційні
питання
|
||||||
1
|
Аналіз
семестрових контрольних робіт, навчальних досягнень учнів 5-11 класів з дисциплін
природничо-оздоровчого циклу за
результатами І семестру
|
Інформація
|
Заступник директора з НВР
Гомон Я.С.
|
|||
2
|
Аналіз результатів шкільних та
міських олімпіад з дисциплін природничо-оздоровчого
циклу.
|
Інформація
|
Гомон Я.С.
|
|||
3
|
Впровадження наскрізного навчання
з використанням міжпредметних зв’язків на засадах сталого розвитку як засобу
формування наукового світогляду школярів.
|
Обмін
досвідом
|
Борисова Н.А.
|
|||
Методичні питання
|
||||||
1
|
Організація повторення навчального матеріалу як необхідна складова
навчального процесу
|
Виступ
|
Тверда І.Л.
|
|||
2
|
Роль предметів природничо-оздоровчого циклу в становленні особистості учня.
|
Виступ
|
Голуб І.І.
|
|||
3
|
Як вчителю-предметнику розпізнати булінг в класі
та що робити
|
Доповідь
|
Мироненко О.І.
|
|||
Завдання членам МО
1. Взаємовідвідування уроків та їх
аналіз
2. Працювати над позитивним
емоційним навантаженням уроків
3. Опрацювання педагогічної преси
за фахом
|
||||||
Засідання
№ 4.
Березень.
Педагогічна майстерня
Тема: Проблема розвитку творчості
вчителів та учнів в умовах соціалізації особистості.
Мета: Розглянути методи підвищення ефективності уроку, створення умов для
самореалізацій, самовдосконалення, самоосвіти дитини.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальний
|
Організаційні питання
|
|||
1
|
Підготовка
стендової інформаційної наочності для випускників класу у навчальних кабінетах та
інформаційних куточків для батьків та учнів до державної підсумкової
атестації
|
Підготовка матеріалів
|
Члени МО
|
2
|
Обговорення рівня навченості
учнів з предметів, що виносяться на
ДПА
|
Обговорення
|
Члени МО
|
Методичні питання
|
|||
1
|
Краєзнавчий підхід у викладанні предметів природничо-оздоровчого циклу.
|
Доповідь
|
Члени МО
|
2
|
Формування в учнів навиків самостійного пошуку інформації під час
викладання предметів природничо- оздоровчого циклу
|
Обмін досвідом
|
Члени МО
|
3
|
Проведення навчальних екскурсій – важлива
складова у викладанні предметів природничо-оздоровчого циклу
|
Виступ
|
Жандарова Л.Б.
|
Завдання членам МО
1. Використовувати в навчальному процесі нові технології
навчання та активні форми тематичного оцінювання, спрямовані на розвиток
свідомості учня, підвищення ефективності і якості освіти.
2. Приділяти належну увагу мотивації навчальної
діяльності учнів.
3. Використовувати
краєзнавчий підхід у викладанні навчальних предметів.
4. Взаємовідвідування уроків та їх
аналіз
|
|||
|
Засідання
№5
Травень.
Інформаційна скринька
Тема: Робота учителя в новій українській школі.
Мета: обговорення роботи вчителів в контексті вирішення наукової проблеми.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні.
|
Організаційні питання
|
|||
1
|
Аналіз участі учнів в різноманітних конкурсах природничо-оздоровчого
циклу.
|
Виступ
|
Жандарова Л.Б.
|
2
|
Аналіз роботи МО природничо- оздоровчого циклу за
2019-2020н.р.
|
Обговорення
|
Борисова Н.А.
Члени МО
|
3
|
Аналіз проведених предметних тижнів
|
Обговорення
|
Члени МО
|
Методичні питання
|
|||
1
|
Формування
компетентностей учнів, які є наскрізними лініями програми предметів
природничо-математичних дисциплін, через продуктивну творчу діяльність
|
Виступ
|
Члени МО
|
2
|
Оновлення
змісту й форми роботи вчителя в
контексті НУШ
|
Виступ
|
Члени МО
|
3
|
Звіти вчителів про самоосвітню
діяльність
|
Виступ
|
Члени МО
|
Завдання членам МО
1. Оформлення екзаменаційної
документації
2. Консультації з предметів, що
виносяться на ДПА
3. Опрацювання фахової літератури
4. Проведення контрольних робіт за 2019-2020
навчальний рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар