вівторок, 1 січня 2019 р.

Новини освіти в Україні. Аналіз роботи шкільного МО природничо - оздоровчого циклу за 2020-2021 н. р.

 Побудова освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.

МОН планує здійснити цифрову трансформацію в освіті.


   Аналіз роботи шкільного

 МО   природничо - оздоровчого циклу   за   2020-2021 н. р.

У 2020-2021 навчальному році вчителі природничо-оздоровчого  циклу приділяли увагу новим напрямкам у розвитку освіти. Проводили показові уроки, на яких продемонстрували, як вони працюють з обдарованими учнями, шукали шляхи підвищення мотивації навчання, здійснювали диференційоване та проблемне навчання, враховуючи індивідуальні особливості дитини особливо при дистанційному навчанні.

 У 2020-2021 н.р. МО вчителів природничо- оздоровчого  циклу працювало у наступних напрямках: 1. Підвищення ефективності уроку як основної форми організації освітнього процесу.

 2. Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування талановитої особистості. 

3. Підвищення професійної компетентності вчителів в умовах модернізації освітнього процесу.

 4. Компетентнісний підхід в особистісно-орієнтованому навчанні

 Завдання методичної роботи МО: - пошук нових підходів до оновлення змісту освіти в період переходу до НУШ;

-  досягнення високого освітнього рівня; - розвиток дитячої обдарованості; 

- впровадження нових методик, педагогічних інноваційних технологій, програм і підручників;

 - вдосконалення індивідуалізації, диференціації навчально-виховного процесу з предметів природничо-математичного циклу;

- підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів.

 Вивчався та узагальнювався педагогічний досвід вчителів МО, що сприяє розвитку та підвищенню професійної майстерності, активізації творчого потенціалу кожного вчителя. Була надана допомога вчителям в плануванні та організації самоосвіти.

1..Проблемна тема: «Сучасні підходи до організації навчання з використанням інформаційно- комунікаційних технологій на уроках природничо – оздоровчого циклу  в контексті нової української школи »

У цьому навчальному році МО працювало  над ІІ  теоретично - аналітичним етапом науково - методичної проблемної теми.

Методична робота була спрямована на вирішення таких завдань:

1.     Здійснення науково – методичного забезпечення розвитку освіти.

2.     Модернізація структурної моделі науково – методичної роботи з педкадрами.

3.     Адаптація учнів до проведення незалежного зовнішнього тестування.

4.     Забезпечення індивідуально - консультативного підходу до кожного вчителя.

5.     Впровадження комп’ютерних технологій  в практику діяльність вчителів природничо –оздоровчого циклу.

6.     Підтримка науково – дослідницької  роботи вчителів, інноваційних технологій.

 

https://lh3.googleusercontent.com/XwLruEQfLnq9Mo9FTevnaU2AhLhkE6tjbJ0ZY5juT4gb71b-D2MElZ0wm1PZLqIpKt7cUCriGZSBlx-OA63Zr8AuwhYCtMzlFbJd7bDXpLBsuzqjhlXI81LKHDj21WpSP0BF8T6B7zNc6IGWyg

До складу   МО входять вчителі  з вищою категорією – 2

вчителі з вищою категорією та званням старший вчитель-2

вчителі  з вищою категорією та званням вчитель методист -2

молодий вчитель  спеціаліст ІІ категорії – 1

До складу МО входять вчителі , які працюють по спеціальності.

Пенсіонерів -2

2. Вивчення шкільного курсу предметів природничо-оздоровчого циклу в сучасних умовах набуває особливої актуальності. Зумовлено це тим, що все більше спеціальностей потребують, особливо в умовах інформатизації суспільства, застосування прикладних знань, умінь і практичних навичок. Велику увагу в минулому навчальному році вчителі природничо- оздоровчого циклу приділяли позакласній роботі. Крім уроків були проведені позакласні виховні заходи. Високі результати показали учні закладу на різноманітних конкурсах: шкільних, районних, обласних, Всеукраїнських. Під час проведення конкурсів учні захищали власні проекти, які оцінювалися за спеціально розробленими критеріями. Науково-методичне забезпечення МО відповідає сучасним вимогам. Члени МО прагнуть до рефлексійного управління, яке враховує механізми самоорганізації та саморозвитку. Протягом 2020-2021 н.р проведено  5 засідань.

 Зокрема зверталась увага на такі питання:

Коротка тематика засідань МО.

Засідання №1(серпень)Інструктивно-методична нарада

Тема:Організація навчально-виховного процесу у 2020/2021навчальному році.

Засідання № 2(жовтень-листопад)Засідання круглого столу

Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.

Засідання № 3 (січень)Педагогічні обговорення

Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів

Засідання № 4 (березень)Педагогічна майстерня

Тема. Проблема розвитку творчості вчителів та здобувачівосвіти в умовах соціалізації особистості.

Засідання № 5 (травень)Інформаційна скринька

Тема: Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-оздоровчого  циклу за 2020-2021 навчальний рік.

Підвищення педагогічної кваліфікації

ПІБ вчителя

Курси підвищення кваліфікації при ІППО

Семінари, вебінари

Тренінги, майстер класи

Інше стажування конференції тощо

Голуб І.І.

Курси 8.02-18.02.2021

Семінар 25.08.20

Семінар-практикум 7-12.09.20

Марафон 21.08.20

Марафон 25.03.21

Тверда І.Л.

Семінар 25.08.20

Вебінар16.11.20

Вебінар 16.20.20

Гомон Я.С.

Майстер клас 04.01.21

Тверда І.Л.

Вебінар 11.01.2021

Вебінар 18.02.21.

Вебінар 19.02.21

Вебінар 5.04.21

Вебінар 15.04.21

Марафон 21.08.20

Гомон Я.С.

Вебінар 19.04.21

Вебінар 05.06.20

Семінар 25.05 21

Борисова Н.А.

Семінар 12.05.21

3. Обмін професійним досвідом членами МО

ПІБ вчителя

Виступи на методичних заходах шкільного рівня

Виступи на методичних заходах шкільного та обласного рівня

Участь у творчих групах

Публікації,( назва  де опубліковано)

ЖандароваЛ.Б.

Творча група вчителів хімії

Журнал «Колосок» лютий 2021

ЖандароваЛ.Б.

Тези конференції

18-19. 03. 21

Жандарова Л.Б.

Семінар- тренінг « Використання сервісу  Zoom для проведення дистанційних занять»29.12 20

Психолого- педагогічний семінар: «Запобігання та ров’язання конфліктів.» листопад 2020

Тези конференції 13-15. 05.21

Жандарова Л.Б.

Журнал «Колосок» (стаття) лютий 21

Тверда І.Л.В

Віртуальний консиліум "Адаптація 1,5,10-х класів"

29.1020

Психолого- педагогічний семінар: «Запобігання та ров’язання конфліктів.» листопад 2020

Творча група вчителів основ здоров’я

Борисова Н.А.

Віртуальний консиліум "Адаптація 1,5,10-х класів"

29.1020

Голуб І.Б.

Віртуальний консиліум "Адаптація 1,5,10-х класів"

29.1020

Психолого- педагогічний семінар: «Запобігання та ров’язання конфліктів.» листопад 2020

Голуб І.І.

Семінар- тренінг « Використання сервісу  Zoom для проведення дистанційних занять» 29.12.20

Гомон Я.С.

Семінар- тренінг « Використання сервісу  Zoom для проведення дистанційних

 занять.29.12 20

4.Вчителі нашого МО брали участь у професійних конкурсах

ПІБ

Назва конкурсу

Результат

Борисова Н.А.

Визнання «Biology teacher nenc»

Наказ НЕНЦ  №07 від 8 лютого 2021, сертифікат

Жандарова Л.Б.

УІ Всеукраїнський Інтернет- конкурс Учитель року -2021 Колосок-on-line” в номінації   «Хімія» ( учитель –ерудит)

Диплом учителя-популяризатора

 

5. Робота з обдарованими учнями, наукова робота

ПІБ вчителя

Олімпіади і конкурси міського рівня

Олімпіади і конкурси обласного рівня

Олімпіади і конкурси Всеукраїнського рівня

Інтернет- олімпіади і конкурси

Борисова Н.А.

ХІ Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді « Дотик природи»

Жандарова Л.Б.

ХІ Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді « Дотик природи»

Борисова Н.А.

Всеукраїнський  інтерактивний конкурс                                                               « МАН – Юніор Дослідник», номінація « Еколог – Юніор» 

Жандарова Л.Б.

Всеукраїнський  інтерактивний конкурс                                                               « МАН – Юніор Дослідник», номінація « Еколог – Юніор» 

Борисова Н.А.

МАН-Юніор – Ерудит

Борисова Н.А.

«Колосок»

Жандарова Л.Б.

Ман-Юніор - Ерудит

Жандарова Л.Б.

«Геліантус»

Борисова Н.А.

МАН – І етап

Жандарова Л.Б.

МАН – І етап

Борисова Н.А.

Всеукраїнський екологічний конкурс наукових проектів з охорони довкілля «DREAM-ECO»

7.                  Нагороди вчителів МО

 

ПІБ вчителя 

Нагорода

За що отримали

Борисова Н.А.

Подяка НЦ    МАН України

За підготовку  переможців і призерів « МАН- Юніор Дослідник»

Борисова Н.А.

Подяка  НЕНЦ

За підготовку фіналістів Всеукраїнського форуму « Дотик природи 2020»

 

Проаналізувавши роботу МО визначаємо такі проблеми:

1. Не завжди використовуються новітні технології під час викладання природничо-оздоровчого циклу . 

2..  Не в повній мірі використовується   під час дистанційного навчання Zoom  та Meet.

Основні завдання МО на 2020-2021 навчальний рік.

1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, засідання МО.

2. Удосконалювати урок, форми роботи на уроці шляхом застосування новітніх технологій диференційованого та індивідуального підходу. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо- математичного циклу шляхом провадження ІКТ.

3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички дітей.

4. Поглиблювати знання з ряду предметів (біологія, хімія), залучаючи здобувачів освіти до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницьких робіт.

5. Системно вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності.

6. Розвивати інтерес здобувачів освіти до навчальних предметів, використовувати різні технології навчання.

7.Вдосконалити форми та методи організації дистанційного навчання з учнями.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар