Методичне об’єднання предметів
природничо –оздоровчого циклу
Наукова проблема: забезпечення високого рівня творчих здібностей учнів на основі
високого рівня професіоналізму вчителя у світлі вимог закону України «Про
загальну середню освіту»,національної доктрини розвитку освіти України.
Методична проблема : удосконалення уроків математики, фізики, географії,
біології, хімії шляхом особистісної орієнтованої системи навчання, застосування
інтерактивних методів навчання,комп’ютерних технологій, творчий розвиток учня.
Виховна проблема: створення оптимальних умов для розвитку та
саморозвитку особистості учня, спрямованих на поліпшення розумових та фізичних
можливостей, оволодіння знаннями з основ наук.
Завдання методоб’єднання учителів
природничо –оздоровчого циклу на 2020 – 2021
н.р.
1. Здійснення науково –
методичного забезпечення розвитку освіти.
2. Модернізація структурної
моделі науково – методичної роботи з педкадрами.
3. Адаптація учнів до
проведення незалежного зовнішнього тестування.
4. Забезпечення
індивідуально - консультативного підходу до кожного вчителя.
5. Впровадження
комп’ютерних технологій в практику діяльність вчителів природничо –
математичного циклу.
6. Підтримка науково –
дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.
Проблема над якою працює
школа : « Реалізація принципів розвиваючого навчання на уроках, як
передумова формування компетентної креативної особистості»
Проблема над якою працює відділ освіти
Літинської райдержадміністрації :
« Реалізація
положення концепції нової української школи для розвитку
компетентності
освіти, як передумова формування успішної особистості».
План роботи
методичного об’єднання
вчителів природничо-оздоровчого циклу
на 2020-2021 навчальний
рік
№ з/п
|
Зміст
|
Відповіда-
льний
|
Форма проведення
|
Термін
виконання
|
1.
|
Засідання №1(серпень)
Інструктивно-методична нарада
Тема:Організація навчально-виховного
процесу у 2020/2021навчальному році.
1. Аналіз роботи ШМО за 2019/2020 навч.р.
Корегування планів роботи на 2020/2021 навчальнийрік.
2. Вивчення особливостей викладання предметів
природничо – оздоровчого циклу у
2020/2021 навч.р. Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування
їх при плануванніуроків.
3. Погодження календарно- оздоровчих планів з предметівприродничо-оздоровчого циклу.
4. Затвердження графіка проведення
відкритихуроків та позакласних заходів з предметів природничо-оздоровчого циклу.
5. Аналіз
результатівдіагностичнихконтрольнихробіт, організація підготовки учнів,
поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на
2020-2021 навчальний рік.
Завдання
членам МО:
1. Опрацюваннянормативнихдокументів:
- програм та основнихвимог до викладанняпредметівприродничо- оздоровчого циклу;
- критеріївоцінюванняпідсумкового та
тематичного контролю навчальнихдосягненьучнів;
- вимог до веденняшкільноїдокументації.
2.
Складання і затвердження календарно-тематичнихпланів.
3.
Взаємовідвідуванняуроків.
4. Працювати з учнями, які мають початковий рівень знань для їх соціалізації в
суспільстві.
|
Борисова Н.А.
Гомон Я.С.
Гомон Я.С.
Гомон Я.С.
Борисова
Н.А.
Гомон Я.С.
|
Звіт
Інформація
Обговорення
Обговорення
Інформація
|
Вересень
|
2.
|
Засідання № 2(жовтень-листопад)
Засідання круглого столу
Тема: Модернізація навчально-виховного
процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.
1.Обговорення та
затвердження завдань шкільних олімпіад
з предметів природничо-оздоровчого
циклу; плану проведення предметних тижнів.
2. Інноваційні технології навчання у сучасній
школі.
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання
предметівприродничо-оздоровчого циклу через використання дистанційних
технологій
4.Майстер-клас. «Я роблю так це».
5. Адаптаціяучнів 5-х класів до навчання в школі
ІІ ступеня. Особливостівикладаннянавчальнихпредметівв 5 класі.
Завдання
членам МО:
1. Складання планівроботи з обдарованими та
слабо встигаючимиучнями.
2.. Взаємовідвідуванняуроків.
3.. Розвивати на уроках творчіздібностіучнів з
метою їх успішної соціалізації
4. Підготуватиінформацію про
навчальнідосягненняучнів за І семестр
|
Заст.директора
Гомон Я.С.
Тверда І.Л.
Голуб І.І.
Борисова Н.А.
Психолог
Тверда І.Л.
|
Обговорення
Презентація
Інформація
Майстер-клас
Інформація
Виступ
|
ПротягомІ
семестру
|
3.
|
Засідання № 3 (січень)
Педагогічні обговорення
Розвиток
предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та
ключових компетентностей учнів.
1.ВпровадженняSTEM-технологій(з
використанням міжпредметних зв’язків),
як засобу формуваннянауковогосвітоглядуздобувачівосвіти.
”
2..Практичне заняття з педагогами на тему: «Банк інновацій».
4.Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських
шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.
5.Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-9
класівз предметів природничо-математичного циклу за І семестр.
6. Роль
предметівприродничо-математичного циклу в становленніособистостіучня.
Завдання членам МО
1. Взаємовідвідуванняуроків
та їханаліз
2. Працювати
над позитивнимемоційнимнавантаженнямуроків.
3. Опрацюванняпедагогічноїпреси за фахом.
|
Борисова Н.А.
Жандарова Л.Б.
Васильєва Т.А.
Борисова Н.А.
Мироненко О.І.
Гомон Я.С.
Голуб І.І.
|
Обмін
думками і досвідом
Мастер-клас
Тренінг
Інформація
Інформація
Виступ
|
Протягомроку
|
4.
|
Засідання № 4 (березень)
Педагогічна майстерня
Тема. Проблема
розвитку творчості вчителів та здобувачівосвіти в умовах соціалізації
особистості.
1. Підготовкастендовоїінформаційноїнаочностідлявипускниківкласу
у
навчальнихкабінетахтаінформаційнихкуточківдлябатьківтаучнівдодержавноїпідсумковоїатестації.
2. Формування в здобувачівосвітинавиківсамостійногопошукуінформаціїпід час викладанняпредметівприродничо- оздоровчого циклу
3.
Проведеннянавчальнихекскурсій – важливаскладова у викладанніпредметівприродничо-оздоровчого циклу
4.Про особливості проведення навчальних
проектів з хімії .
Завданнячленам МО:
1. Використовувати в навчальномупроцесі новітехнології навчання та активні форми тематичногооцінювання,
спрямованінарозвитоксвідомостіучня, підвищенняефективності і якостіосвіти.
2.
Приділятиналежнуувагумотиваціїнавчальноїдіяльностіучнів.
3. Використовуватикраєзнавчийпідхід у
викладаннінавчальнихпредметів.
4. Взаємовідвідуванняуроківтаїханаліз.
|
Гомон
Я.С.
Борисова
Н.А.
Жандарова Л.Б.
Борисова Н.А.
Жандарова Л.Б.
|
Підготовка
матеріалів
Обміндосвідом
Виступ
Інформація
|
Березень
Протягом
ІІ семестру
|
5.
|
Засідання № 5 (травень)
Інформаційна скринька
Підсумки
роботи методичного об’єднання природничо-оздоровчого циклу за 2020-2021 навчальнийрік.
1. Аналіз виконання навчальних програм членами шкільного
методичногооб´єднання.
2. Аналіз результатів контрольних зрізів знань
учнів, їх участі в олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3. Звіт вчителів ШМО природничо- оздоровчого циклу самоосвітнюдіяльність за рік (друкування, участь у
професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями)
4. Творча майстерня вчителя «Наступність у
роботі початкової і середньої ланки навчання» (з досвіду роботи)
5. Підсумки роботи шкільного методичного
об´єднання за рік.
6. Вироблення рекомендацій до плану роботи МОприродничо- оздоровчого циклу на наступний навчальний рік.
Завдання
членам МО:
1. Оформленняекзаменаційноїдокументації
2. Консультації з предметів, щовиносяться
на ДПА
3.
Опрацюванняфаховоїлітератури.
4. Проведенняконтрольнихробіт за 2020-
2021навчальнийрік.
|
Гомон Я.С.
Гомон
Я.С.
Жандарова Л.Б.
Тверда
І.Л.
Борисова Н.А.
|
Інформація
Повідомлення
Звіт
Обговорення
Обговорення
Обговорення
|
Травень-червень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар