РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО - ОЗДОРОВЧОГО ЦИКЛУ
на 2021-2022навчальний рік
Завдання методичного об’єднання
вчителів природничого-оздоровчого циклу
на 2021 – 2022 н.р.
За
підсумками шкільного методичного об’єднання за 2020-2021 навчальний
рік та відповідно до пріоритетів науково-методичного проекту «Освітні стратегії
соціалізації особистості громадянського суспільства» визначено наступні
завдання ШМО в 2021-2022
навчальному році:
·
впроваджувати інноваційні процеси і навчальні програми: вивчення зразків
інноваційного педагогічного досвіду, підтримка й аналіз інноваційної діяльності;
·
сприяти проведенню науково-дослідної роботи у напрямі розробки методології
та технології креативної освіти, впровадження отриманих наукових результатів в
теорію і практику освітянських закладів;
·
забезпечувати об’єктивність діагностики навчальних досягнень учнів шляхом
упровадження ефективних сучасних методик, зокрема тестування;
·
доцільно застосовувати в процесі вивчення історичний підхід до розкриття
понять, законів і теорій;
·
спрямовувати роботу на створення цілісної системи психолого-педагогічного
супроводу розвитку особистості школяра з метою самореалізації кожної дитини у
творчому освітньому середовищі;
·
проаналізувати зміст діючих програм та підручників з метою переорієнтації
процесу навчання з інформативної форми на активізацію самостійної роботи учнів
через впровадження інформаційних технологій;
·
виявляти, підтримувати та поширювати передовий педагогічний досвід кращих
вчителів, своєчасно поповнювати «банк інформації» з проблеми креативної освіти
в регіоні;
·
включати в план роботи проведення творчих звітів кращих вчителів з питань
використання інноваційних технологій і реалізації завдань креативної освіти;
:впроваджувати нові
дидактико-методичні засоби, що допомагають моделювати навчально-виховний процес
з метою розвитку та соціалізації творчої особистості;
·
формувати позитивну мотивацію до навчання та вибору майбутньої
професії;
·
використовувати активні форми методичної роботи, що демонструють реалізацію
компетентнісного підходу до навчання, володіння продуктивними технологіями,
спрямованими на розвиток особистості учня та підвищення якості його знань,
зокрема методами STEM - орієнтованої освіти;
·
посилити практичну спрямованість змісту уроку;
активізація науково-дослідної діяльності вчителів та учнів в умовах
профілізації старшої школи;
Пріоритетні напрями діяльності
щодо організації науково-методичної роботи
на 2020-2021 н.р.:
- реалізація державної освітньої політики, виконання заходів Національної
стратегії розвитку освіти в Україні на 2021-2022 р.р.,
- запроваджувати сучасні інноваційні освітні технології та засоби навчання, пріоритети за
ІКТ, проектними, продуктивними технологіями змішаного навчання,
технологіями компетентнісної освіти для сталого розвитку;
-
активно впроваджувати інформаційні технології
в освітній іуправлінський процес;
-
підвищувати психологічну компетентність учасників освітнього процесу;
-
вивчати кращий
досвід роботи педагогічних працівників, сприяти його поширенню
на міському, регіональному, всеукраїнському рівнях;
-
створювати сприятливі умови для розвитку педагогічної майстерності, творчої
ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх
кваліфікації в міжкурсовий період;
-
надавати консультації вчителям із проблем сучасного розвитку освіти,
організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук
тощо;
- здійснення моніторингових досліджень освітнього процесу;
-
забезпечення методичного супроводу впровадження Державного стандарту початкової
загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої
освіти;
-
забезпечення організаційно-методичного супроводу зовнішнього незалежного
оцінювання – 2022;
-
створення сприятливого освітнього середовища для
обдарованої молоді, її творчого потенціалу.
-
презентація інноваційного досвіду роботи педагогічного колективу, вчителів у
педагогічних виставках-презентаціях, форумах-презентаціях, конкурсах різних
рівнів.
Тематика засідань ШМО вчителів в 2021-2022 н.р.
І засідання (серпень) |
Організація навчально-виховного процесу у 2021-2022 навчальному році. Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів
предметів природничого циклу за 2020-2021 навчальний рік та визначити
пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році. 1. Аналіз роботи ШМО за 2020-2021
н.р. Корегування планів роботи на 2021-2022 н.р. 2. Вивчення особливостей викладання предметів природничого- оздоровчого циклу у 2021-2022 н.р. Вивчення нових
програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків. 3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів. Затвердження
графіка проведення позакласних заходів з предметів природничого- оздоровчого циклу. 4. Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони
праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі під час вивчення
дисциплін природничо- оздоровчого циклу, оформлення журналів
з техніки безпеки. 5. Перевірка готовності навчальних кабінетів до роботи. 6. Організація системи підготовки учнів до участі у предметних конкурсах,
турнірах, олімпіадах, ЗНО. Результати випускників з ЗНО – 2021. |
Звіт Інформація
Обговорення
Інформація
Інформація Обмін думками Інформування |
Борисова Н.А. Члени ШМО Члени ШМО
Члени ШМО
Гомон Я.С. Члени ШМО |
|
ІІ засідання (жовтень) |
Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження STEM-освіти
в умовах розбудови громадянського суспільства Мета: реалізація концепції STEM-освіти на практиці, створення
сприятливих умови для розвитку, самозростання і удосконалення творчого потенціалу
вчителів засобами інноваційних інструментів STEM-освіти. 1.Сучасні методики навчання в контексті нової української школи 2. Мейкерство як інноваційний підхід впровадження STEM-освіти 3. Відкриті освітні ресурси для впровадження STEM-навчання 4.Формування життєвих компетентностей учнів для розвитку самоефективної
особистості в умовах інноваційного освітнього простору. 5. Створення
онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів |
Презентація Майстер-клас Методична вітрина Презентація |
Борисова Н.А. Вчителі Вчителі Тверда І.Л. Жандарова Л.Б. |
|
ІІІ засідання (січень) |
Професійна компетентність учителя як необхідна умова ефективного
процесу навчання Мета: формування ключових та предметних компетентностей школярів,
зміцнення їх фізичного, психічного та психологічного здоров’я,
впровадження здоров'язберігаючих технологій освітнього процесу 1. Система внутрішнього забезпечення якості освіти у ЗНЗ 2. Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми - за
напрямами: “наскрізні лінії, “Інклюзивна освіта”, “Психологія”,
“Інтегроване навчання”, “Практичні прийоми” 3. Онлайн-конструктори
для інтерактивних робочих аркушів (ІРА), Ефективна
підготовка до ЗНО: практичні поради і техніки 4. Проведення
STEM-квесту в середній школі 5. Інтернет-олімпіада
як інструмент контролю і підвищення рівня знань учнів |
Презентація Презентація Інформація-огляд Практична робота Практичний кейс |
Гомон Я.С Тверда І.Л. Голуб І.І. Жандарова Л.Б. Борисова Н.А.. Борисова Н.А. |
|
ІV засідання (березень) |
Формування креативно-індивідуального стилю педагогічної діяльності Мета: виявити актуальний досвід вчителів, визначити шляхи його
використання 1. Прогностична діяльність вчителя як засіб підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти в умовах нової української школи. 2. Від контент-плану до реалізації в технологічній освіті 3. Інструментарій для інтерактивного наповнення уроку 2 Методична майстерня «Я роблю це так» (педагогічна майстерність
вчителя у форматі нового педагогічного мислення) |
Дайджест Презентація Обмін думками Інформація Майстер-клас |
Члени ШМО Борисова Н.А. Члени ШМО Тверда І.Л. Члени ШМО |
Робота методичної комісії
у період між засіданнями.
1. Відвідування
уроків членів методичної комісії.
2. Самоаналіз відкритих уроків
членами шкільного методичного об’єднання
3. Підвищення кваліфікації
в ЗОІППО.
4. Самоосвіта.
5. Робота над покращенням
матеріально-методичної бази кабінетів біології, географії, хімії.
6. Участь у шкільних
педагогічних радах, семінарах, консиліумах, круглих столах тощо.
7. Участь у заходах
міських методичних об’єднань з предметів природничого-
оздоровчого циклу .
Немає коментарів:
Дописати коментар