вівторок, 26 жовтня 2021 р.

План роботи ШМО на 2021-2022 н.р.

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ  ПРИРОДНИЧОГО ОЗДОРОВЧОГО ЦИКЛУ

на 2021-2022навчальний рік

 

   Завдання методичного обєднання

 вчителів природничого-оздоровчого циклу 

на 2021 – 2022 н.р.

 

      За підсумками шкільного  методичного об’єднання за 2020-2021 навчальний рік та відповідно до пріоритетів науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» визначено наступні завдання ШМО  в 2021-2022 навчальному році:

·         впроваджувати інноваційні процеси і навчальні програми: вивчення зразків інноваційного педагогічного досвіду, підтримка й аналіз інноваційної діяльності;

·         сприяти проведенню науково-дослідної роботи у напрямі розробки методології та технології креативної освіти, впровадження отриманих наукових результатів в теорію і практику освітянських закладів;

·         забезпечувати об’єктивність діагностики навчальних досягнень учнів шляхом упровадження ефективних сучасних методик, зокрема тестування;

·         доцільно застосовувати в процесі вивчення історичний підхід до розкриття понять, законів і теорій;

·         спрямовувати роботу на створення цілісної системи психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості школяра з метою самореалізації кожної дитини у творчому освітньому середовищі;

·         проаналізувати зміст діючих програм та підручників з метою переорієнтації процесу навчання з інформативної форми на активізацію самостійної роботи учнів через впровадження інформаційних технологій;

·         виявляти, підтримувати та поширювати передовий педагогічний досвід кращих вчителів, своєчасно поповнювати «банк інформації» з проблеми креативної освіти в регіоні;

·         включати в план роботи проведення творчих звітів кращих вчителів з питань використання інноваційних технологій і реалізації завдань креативної освіти;

:впроваджувати нові дидактико-методичні засоби, що допомагають моделювати навчально-виховний процес з метою розвитку та соціалізації  творчої особистості;

·         формувати позитивну мотивацію до навчання та вибору майбутньої професії; 

·         використовувати активні форми методичної роботи, що демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання, володіння продуктивними технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня та підвищення якості його знань, зокрема методами STEM - орієнтованої освіти; 

·         посилити  практичну  спрямованість  змісту  уроку; активізація науково-дослідної діяльності вчителів та учнів в умовах профілізації старшої школи;



Пріоритетні напрями діяльності 

щодо організації науково-методичної роботи на 2020-2021 н.р.:

 

- реалізація державної освітньої політики, виконання заходів Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2021-2022 р.р., 

   - запроваджувати  сучасні  інноваційні освітні технології та засоби  навчання, пріоритети за ІКТ, проектними, продуктивними  технологіями змішаного навчання, технологіями компетентнісної освіти для сталого розвитку;

             -  активно впроваджувати     інформаційні    технології    в    освітній іуправлінський процес;

              - підвищувати психологічну компетентність учасників освітнього процесу;

              -  вивчати  кращий   досвід  роботи  педагогічних працівників, сприяти його поширенню на міському, регіональному, всеукраїнському  рівнях;

              -  створювати сприятливі умови для розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації в міжкурсовий період;

              - надавати консультації вчителям із проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук тощо;

- здійснення моніторингових досліджень освітнього процесу;

             - забезпечення методичного супроводу впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;

               -  забезпечення організаційно-методичного супроводу зовнішнього незалежного оцінювання – 2022;

      -  створення   сприятливого освітнього  середовища   для   обдарованої  молоді,   її творчого потенціалу.

               - презентація інноваційного досвіду роботи педагогічного колективу, вчителів у педагогічних виставках-презентаціях, форумах-презентаціях, конкурсах різних рівнів.










Тематика  засідань ШМО  вчителів   в  2021-2022 н.р.

І засідання (серпень)

Організація навчально-виховного процесу у 2021-2022 навчальному році.

Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів предметів природничого циклу за 2020-2021 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.

 

1. Аналіз роботи ШМО  за 2020-2021 н.р. Корегування планів роботи на 2021-2022 н.р. 

2. Вивчення особливостей викладання предметів природничого- оздоровчого циклу у 2021-2022 н.р. Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків.

3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів. Затвердження графіка проведення позакласних заходів з предметів природничого- оздоровчого циклу.

4. Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі під час вивчення дисциплін природничо- оздоровчого циклу, оформлення журналів з техніки безпеки.

5. Перевірка готовності навчальних кабінетів до роботи.

6. Організація системи підготовки учнів до участі у предметних конкурсах, турнірах, олімпіадах, ЗНО. Результати випускників з ЗНО – 2021









Звіт

 

Інформація




Обговорення




Інформація




Інформація

 

Обмін думками

Інформування









Борисова Н.А.

Члени ШМО

 

Члени ШМО






Члени ШМО




Гомон Я.С.

Члени ШМО

ІІ засідання (жовтень)

Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження STEM-освіти в умовах розбудови громадянського суспільства

Мета: реалізація концепції STEM-освіти на практиці,  створення сприятливих умови для розвитку, самозростання і удосконалення творчого потенціалу вчителів засобами інноваційних інструментів STEM-освіти.

1.Сучасні методики навчання в контексті нової української школи

2. Мейкерство як інноваційний підхід впровадження STEM-освіти

3. Відкриті освітні ресурси для впровадження STEM-навчання

4.Формування життєвих компетентностей учнів для розвитку самоефективної особистості в умовах інноваційного освітнього простору. 

5. Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів   









Презентація

 

Майстер-клас 

 

Методична вітрина

 

Презентація









Борисова Н.А.

Вчителі 

 

Вчителі 

 

Тверда І.Л.

Жандарова Л.Б.

ІІІ засідання (січень)

Професійна компетентність  учителя як необхідна умова ефективного процесу навчання 

 

Мета: формування ключових та предметних компетентностей школярів, зміцнення  їх фізичного, психічного та психологічного здоров’я,  впровадження  здоров'язберігаючих  технологій освітнього процесу

1. Система внутрішнього забезпечення якості освіти у ЗНЗ

 2. Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми - за напрямами: “наскрізні  лінії, “Інклюзивна освіта”, “Психологія”, “Інтегроване навчання”, “Практичні прийоми”

3. Онлайн-конструктори для інтерактивних робочих аркушів (ІРА), Ефективна підготовка до ЗНО: практичні поради і техніки

4.  Проведення STEM-квесту в середній школі 

5. Інтернет-олімпіада як інструмент контролю і підвищення рівня знань учнів










Презентація

 

Презентація

 

Інформація-огляд

 

Практична робота

 

Практичний кейс

 










Гомон Я.С

Тверда І.Л.

 Голуб І.І.

Жандарова Л.Б.

Борисова Н.А..

 

Борисова Н.А.

ІV засідання (березень)

 

Формування креативно-індивідуального стилю педагогічної діяльності

Мета: виявити актуальний досвід вчителів, визначити шляхи його використання 

 

1. Прогностична діяльність вчителя як засіб підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти в умовах нової української школи.

2.  Від контент-плану до реалізації в технологічній освіті

3. Інструментарій для інтерактивного наповнення уроку

2  Методична майстерня «Я роблю це так» (педагогічна майстерність вчителя у форматі нового педагогічного мислення)







Дайджест

 

Презентація

 

Обмін думками

 

Інформація

 

Майстер-клас







Члени ШМО

 

Борисова Н.А.

Члени ШМО

 

Тверда І.Л.

Члени ШМО



Робота методичної комісії 

у період між засіданнями.



1.   Відвідування уроків  членів методичної комісії.

2.   Самоаналіз відкритих уроків членами шкільного методичного обєднання

3.   Підвищення кваліфікації в ЗОІППО.

4.   Самоосвіта.

5.   Робота над покращенням матеріально-методичної бази кабінетів біології, географії, хімії.

6.   Участь у шкільних педагогічних радах, семінарах, консиліумах, круглих столах тощо.

7. Участь у заходах  міських методичних об’єднань з предметів природничого- оздоровчого циклу .

 

Немає коментарів:

Дописати коментар